torsdag 16. mars 2017

Radiokampanje

Gjort

Vi fikk i oppgave å lage en radiokampanje om mobbing i videregåendeskoler, ved hjelp lyd. Jeg brukte real lyd, lydeffekter og musikk. Den er informativ og jeg prøvde å spille på følelser og treffe målgruppen ungdom. Den skulle vise hva mobbing kan gjøre med en person og hvordan det kan påvirke den.

Lært
Jeg har lært litt med om å ta opp lyd, hva som går og ikke. Jeg lærte også avstand til opptakeren og hvordan lyden blir når du har de forskjellige avstandene. Jeg lærte også hvordan klippene kan skli sammen til en helhet, og jeg lærte meg og begrense innholdet for å holde meg innenfor tiden.

Lurt

Mye av det som er lurt, er det jeg har lært. Avstand til opptakeren, prøve seg frem ved hjelp av flere opptak, og å begrenseinnholdet for å få lytteren til å høre på det du har å si.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar